субота, 31 травня 2008 р.

659000

Garlic (Live In Vienna) (Tupolev) New Tayyabs (Demo) (Jasmin) It Was Me To Be Alive (Engine Seven) Spiesern/ Lachette (Director's Cut) (Yok T last) Exemples De Retenues (Rob Steady) Datteln (Zeugwart Hallbauer) Camoflaughed Killer (Demo) (Giraffe) The Good Drying Set (Tannahill Weavers) Larry Redican's Hornpipe - The Green Banner (O'Sullivan, Jerry) Onward Blindly Onward (Rare Air) Blackbirds and Thrushes (Connolly, Matty) Sean Reid's - Toss the Feathers (Moloney, Mick & Joe McKenna) Grimstock (House Band) Clueless (Wolfstone) Brian O'Lynn - The Woods of Old Limerick (Street, Patrick) The Rainy Day - The Merry Blacksmith - The Silver Spear (Ennis, Siamus) The Bells of Tipperary - Miss Galvin's (Burke, Joe et al.) The Dear Irish Boy - The Stone in the Field (Reck, Tommy) Colonel Fraser (O'Sullivan, Jerry) Kintail (Tannahill Weavers) Pente de Madera Viento Norteco Flor de Jazmin La Garganta el Diablo Cajita de Musica Notas de Fuego La Ronda de las Estrellas Reflejos del Sol Poncho Gris Danza del Amanecer Castillo Dormido Color de Otoco Reels: The Crooked Road, The Abbey Reel, John Kelly's Reels: Lord Gordon's, Kiss The Maid Behind The Barrell Jigs: Larry The Beer Drinker Reels: The London Lasses, The Glass Of Beer, Dickie Dwyer's Slides: The Desmond Slides Jigs: Garrett Barry's Jig, The Fog In The Bog Hornpipes: Dunphy's Hornpipe, Pound Hill Polkas: The Lonesome Polkas Jigs: The Blooming Meadows, The King Of The Pipers, Give Us A Drink Of Water Hornpipes/Reels: Kitty's Wedding, Jimmy Kelly's, The Noon Lasses Amhran/Song: Citi Na Gcumann Reels: Sean In The Mist, The Mason's Apron Imantata Huellas De Mi Llamita Desde La Rotonda Flor Kantutita Anajpacha Tusuy Imilla ancestro Vientos Que Volveron Imilla Awatiri Wayra Tarqueada Romany Rota ( Hungria) - Diri diri so kerdjan Kalyi Jag ( Hungria) - Movi shej sabina Saban Bajramovic ( Serbia) - Pena Vlatko Stefanovski ( Macedonia) - Gipsy Song Coco Briabal ( Francia) - Les yeux noirs Thierry Robin ( Francia) - L'Amour s'envole Miguel Cortis ( Esp) - Al Likindoy Romany Rota ( Hun) - Korkore zab ande kalyi Ratyi Amaro Suno ( Hun) - Kutka Avel e Sej Bari Djelem ( Moldavia/Ucrania/Canada) - Codrn Ando Drom ( Hun) - Sza Tele Zsav I Gitanos - Fulli Tschei I Gitanos - Ab i Reisa Yorgos Koros ( Grecia) - En un lugar extrangero Banda Flyrinos (Grecia) - Sousta Eleni Legaki ( Grecia) - Lobos de mar Alkistis Protpsalti ( Grecia) - Gasolinera Djando Reinhardt (France) - I'm Confessin Django R - Ihad my moments Django R - I got Rythm Ezan Fatiha Baqara 1 Baqara 2 Furqan Ya-Sin Rahman Hashr Asr Ikhlas Falak Nas Tekbir Mooncoin jig (Irlande) Suite Noridque (Scottish, Morfa'r Frenhines - Pays de Galles) Deux Polskas Polska after Burn Marche de noces Hargaloten The Butterfly (Tommy Potts, Irlande) Samhradh (Irlande) Lugum leik i hallingtakt Mr O'Connor (O'Carolan, Irlande) The top of Maol (Irlande) A nighean nan geug (Ecosse) Man of the house (Irlande) Suite de Reels (Irlande) L'orphelin (Irlande) Citi na gCumann (Irlande) Art Ceilidh - In a Land Far Far Away Telenn Gwad - Day Falls Si Mhor - Iron Legs Set (Iron Legs) Si Mhor - The Dunes Art Ceilidh - Echoes in The Glen Art Ceilidh - Dancing Marion Telenn Gwad - Sun Of Your Love Art Ceilidh - Owner Of Nothing Si Mhor - The Swedish Jig Telenn Gwad - Over Of Rainbow Si Mhor - Wife in Every Port Si Mhor - Swallow's Tail (Old Hag You Have Killed Me) Art Ceilidh - Song O'the Song Si Mhor & Art Ceilidh - Swallow's Tail Ehad Onethreeseven Midnight At The Bazaar Byzantine Elokainu Angel The Merciful One Head And Bones Harmony Maroc Salaam Sketches Of Egypt Introlude (2F (The Funkfather)) Groupie Luv (2F Remix) (2.1.3) Lie To Kick It (2F Remix) (2Pac) Classiouslude Part. 1 (2F (The Funkfather)) Shake It Up (2F Remix) (Horace Brown) Thug N U Thug N Me (2F Remix) (2Pac & Jodeci) Interlude (2F (The Funkfather)) Steel On A Mission (2F Remix) (Lil Half Dead) Before I Let You Go (2F Remix) (Blackstreet) Nothing To Lose (2F Remix) (2Pac) Classiouslude Part. 2 (2F (The Funkfather)) Things We Do For Love (2F Remix) (Horace Brown) Just Mee & U (2F Remix) (Luniz) Interlude (2F (The Funkfather)) Midas Touch (2F Remix) (Midnight Star) Freek'n You (2F Remix) (Jodeci) Outrolude (2F (The Funkfather)) Roy Ayers - Everybody loves the sunshine ft Erykah Badu Afterlife - Sunrise (DJ Thunda & The K20 Allstars Remix) Beatles ChillOut - Here come the sun Keiko Matsui - Toward the Sunrise Fifth Dimension - Aquarius - Let The Sunshine In (Medley) Dario G - Sunchyme Ivete Sangalo & Jorge Aragao - Samba e Pagode Michal Urbaniak - Sunlight sunshine Pawel Rosak - Spanish Sun Steve Tyrell - On the Sunny Side of the Street Prince - Te Amo Corazon Riccardo Eberspacher - Piano Bossa ft Elenatras Zoe - sunshine on a rainy day (original 12' version) Tony Stevens - Good Night The Sun Dido - See The Sun Conjure One - Center of the Sun Joanna Dark - Niech Moje Serce Kolysze Ciebie Do Snu The Old Home Place (J.D. Crowe & The New South) Along About Daybreak (Joe Val) High On A Mountain (Del McCoury) Barrel Of Fun (Country Cooking) West Virginia, My Home (Hazel Dickens) Blue Eyed Boston Boy (The Bluegrass Cardinals) The Old Swinging Bridge (Ted Lundy) Golden Ring (Dry Branch Fire Squad) Things In Life (Don Stover) The Last Old Shovel (Phyllis Boyens) Sourwood Mountain (Allen Shelton) When Someone Wants To Leave (Allen Brothers) I Ain't Broke (But I'm Badly Bent) (David Grisman) Take Me Back To Happy Valley (The Bailey Brothers) Home Is Where The Heart Is (Backwoods Boys/Connie & Babe) Drifting Too Far From The Shore (Boone Creek) Montana Cowboy (Hazel & Alice) At The End (Buzz Become a Buzz/Leon Morris) You Tried To Ruin My Name (Wilma Lee Cooper) I'll Be On That Good Road Someday (Butch Robins) Crazy Creek (Bill Keith) When Springtime Comes Again (Vern Williams) Old Train (Tony Rice) Ragtime Annie (Byron Berline) Blue Days, Black Nights (Tasty Licks) The Model Church (The Bluegrass Album Band) Leavin' (James King) Lonesome River (Here Today) Hard Hearted (Jim & Jesse) My Better Years (The Johnson Mountain Boys) Second Wind (Claire Lynch) New Faces In The Field (Illrd Tyme Out) New York Chimes (Tony Trischka) Is The Blue Moon Still Shining? (Kathy Kallick/Laurie Lewis) Flop Eared Mule (David Grier/Mike Compton) Every Time You Say Goodbye (Alison Krauss) Cold On The Shoulder (Tony Rice) Who's That Knocking At My Door? (Dreadful Snakes) Mr. Engineer (J.D. Crowe) You'll Get No More Of Me (Lynn Morris) Every Humble Knee Must Bow (The Nashville Bluegrass Band) Mama's Hand (Hazel Dickens) Sleepy Eyed John/Tom And Jerry (Laurie Lewis/Tom Rozum) Whitewater (Bela Fleck) You're That Certain Someone (Warrior River Boys) I Feel The Blues Moving In (Del McCoury) When God Dips His Pen Of Love In My Heart (The Cox Family) River Of Jordan (Ricky Skaggs) We Believe In Happy Endings (Dry Branch Fire Squad) Hello Marica Mala Moja Oko Plavo Medley Nasim Sorom Otvor Zeno Kapiju Placi Revive Rock Saga Stade Se Ne vjeruj losem vinu Sidi sa mnom na skaline Hrvatski sokole Za dusu mom caci Da mi je pobjeci od sudbine Nazdravi sa mnom tugo Ti si vino koje pijem Ja se nocas oprastam sa svima Zvala nas je iz daljina Povedi me u plavi sjaj Daleko je Australia Stara mati stari dome Moj golube Na tvome srcu kamen Kristina Da me cujes materina sliko Crna zena Vapori Moje Mladosti (Alen Lazaric) Zazara (Alen Polic, Joz I Tonce) Bol Me Ne Boli (Alen Vitasovic) Primorka (Boris Mikula Mataija) Ma Ca Ce To Mane (Dusko Jelicic) Nis Ni Jace Od Ljubavi (Elenora I Klapa Kastav) Sansego Gradicu (Gina Kuljanic I Klapa Kastav) Ja Niman Sna (Joso Butorac) Veceri Boje Narance (Karin Kuljanic I Dani Marsan) Otok Od Zlata (Klapa Krk) Nevesta Od Soli (Mario Battifiaca) Kad Se Zeni Istrijan (Mladen Grdovic) Haiku (Sajeta) Una Canson Istrijana (Sergio Pavat) Lazljivica (Tamara Brusic) Moj Kuntadin (Vanja Simicic) Ni Teh Besed (Vesna Battifiaca) Ne Da Me Plate (Vesna Nezic Ruzic) Pir, Manestra I Kumpir (Vili Skuflic) Kad Projdu Svi (Vinko Coce) Izmedu Nas (Zdenka Kovacicek) Zakon zakona Ja ja Lupez Nesto me vuce Pusti pusti modu Ti si sve sto mi treba Kao ptica na mom dlanu Rana jesen mirise Bilo je jednom i nikad vise I sto mogu i nemogu Sve je propalo Bozic na vrata Kuca Ide sve ljubav brzo prolazi Samo kad se oci zatvore 2000 Godina Ne zovi mala policajce Da Mi Je Partiti Dva Dijamanta Falis Mi Ti Grijeh Lipo Mi Je Bilo Mafijoza Neka Plovi Moja Barka Sve Sto Imam, To Si Ti Vincanje Zbog Tebe Sam Ruze Krao !!!d 2029 (Ko To Zna) Aj... Aj (Pa Se Kroz Grad Zajebaj) Bljump Djekna Ducka Diesel Ko je sprstio baba Joku na dzadu Mala Plava Ne Brze Od Zivota Pop Robot So I Tekila Tako Ti Je - Kako Ti Je Barba Brod Ljubavi Idi Ljubav Sve Pozlati Mjesec Iznad Oblaka Ne Boli Me Nisam Vise Ja Sa Njon Otkad Nije Mi Tu Prosjak Ljubavi Trebam Nekoga Volim I Postojim Bosanski Rijecnik Jesi Dobra Ovo je Bosanski Rap Tresi, drmaj Sjor Bepo Bagulin Stop the War in Croatia Sveti Ante Tata, Vozi Polako Veceras Je Nasa Festa Ja Se Konja Bojim (Plava Noc) Aj Doslo Vrijeme (Maestral) Nije Zivot Jedna Zena (Koktel) Nije Mene Duso Ubilo (Zeljko Golik) Dijana Ljubavi (Milijan) Rujno Vino (Josip Ivanusic) Ljubio Sam Krcmarice (Bolero) Znas Li Dragi Onu Sljivu Ranku (Neno I Grupa Tango) Oj Livado, Rosna Travo (Mile Stajduhar) Otisla Je Danijela (Zeljko Golik) Oci Su Mi Mutne Od Dima (Nocni Skok) Siromak Sam (Drazen Biskup) Zelene Oci (Nocni Skok) Gdje Si Da Si Moj Golube (Fortuna) Ciganka Mi Gatala Na Travi (Maestral) Sijem Zito (Plava Noc) Na Malenom Brijegu (Maestral) Ruzmarine Moj Zeleni (Koktel) Sta Ce Mi Zivot (Crna Ruza) Nova Godina (Darus) Vino Mi Uzima Dusu (Dynamic) Kako Mi Nedostajes (Grupa Balans) Ko Te Ima Taj Te Nema (Karizma) Saram Cilim Vijugama (Marija K) Stani Stani Zoro (Marija K) Mene Majka (Mile Stajduhar) Ja Sam Gazda Kod Kuce (Milijan Knezevic) Neke Ptice Nikad Ne Polete (Miljac I Slatki Dodir) Bez Tebe Je Zivot (Turky) Kada Te Jednom Poljubi Hrvatica (Vesna Pezo) Gdje Je Zena Mog Zivota (Vlado Borovac) Ljubavnica (Xena I Crna Ruza) Kako Sada Zivis (Zeljko Golik) Zapalit Cu Pola Grada (Zlatne Sjene) Neka Se Drugi Raduju (Oliver Dragojevic) Svi Pjevaju, Ja Ne Cujem (Miso Kovac) Cekaj Me Silvija (Dusko Lokin) Skitnica (Jasna Zlokic) Moj Zivot Je Tuzna Prica (Dalibor Brun) Ove Noci Jedna Zena (Zlatko Pejakovic) Vitar Nek Puse (Mladen Grdovic) Bolestan Sam, Seko Moja (Alen Slavica) Tuzna Je Noc (Doris) Kad Cujes Pjesmu (Miso) Sretan Praznik Stara Moja (Nenad Vetma) Nisi Ti Vise Crno Vino (Dalibor Brun) Ana (Srebrna Krila) Umoran Sam (Jasmin Stavros) Put Putujem (Magazin) Proklela Me Ljubav Stara (Dalibor Brun) Za Dobra Stara Vremena (Novi Fosili) Dodji U Vinkovce (Shorty) Duse S Mora (Emilija Kokic) Jure Ova Kola Nasa (Najbolji Hrvatski Tamburasi) Zemljo Predaka (Pax) Ne Bi Festa Bila Festa (Djeram I Trio Gust) Moja Jedina (Sima Jovanovac) Sada Kad Te Sretnem (Patria) Srce Na Jugu (Klapa Lanterna) Moja Marija (Slavonske Lole) Brode Slavonski, Cvijete Hrvatski (Vera Svoboda) Selo Spava (Kristali) Dalmatinac (Klapa Ragusa) Dobro Jutro Hrvatska (Nocna Smjena) Nema Zime (Slavonia Band) Puna Je Pula Rikordi I Pensiri (Vesna Nezic-Ruzic) Jabuka Stara (Tamburasi Za Dusu) Oda Ljubavi (Aledory) Rijeka Mog Djetinjastva (Sirok Sor) Najljepsi Refren (Tomislav Santek) Slavonijo, Majko Nasa (Stjepan Jersek Stef) Mami Za Rodjendan (Podravski Muzikasi) Oprosti Nam Zemljo Mati (Zvona) Slavonijo Moram Poci (Garavuse) Kazi dragi da oboje znamo Ljubi mali usnama Necu Druma necu Begovine Ode ode i vidim da ode Oj Imotski grade na vidiku Oj Imotski nado moje srece Preko polja sjaji se cigara Srce moje vene kad ne zapjeva Sveti Ante Volim tebe zapivati gango Z Imocani kad podjuu na radjuu Z Imotski grade na okuke Z Ja ljubljena nekoliko puta Z Kad zapjevam tiho i veselo Zali mali vrime izgubljeno mocani kad podjuu na radjuu Ja sa sila Kukavica goru razgovara Neces mala spavati u miru Popit imenjaci Runjavoga gunja Tri sam puta na prozorin skaka Vise mi je poljubaca dala Znas li mala di baraba spava dbablje - Prid kucon ti jaketa zapela Govore mi da sam milovana Kad baraba svoje janje ljubi Lipa nosnja materina Ljubi dragi nenaljubio se Meni moja darovala mila Ja na silo Poznaju se ratne sirotice Ruka moja duza od rukava Runovici selo sa kamena Runovicke kada zapivaju Sedam sam se udavala puta Udat cu se da mi bolje bude Sjeti me se dragane u vojsci Crne oci ispale ti diko Drag mi lole a ja njemu nisam Ja Vinjanka govor me odaje Ja vesela jos cu veselija biti Kad zapivam uz Rebica stranu Moj dragane oci ti zelene Pivat cu ti diko Sve veselo srce neveselo Volim ja Vrag odnio Njemacku i marke Bizidu Dani (Ban i Ostali, Hram i Klapa Puntari) Ca Si Nebo Na Me Bisno (Dalmatino) Sidra od Tuge (Giuliano) More Plavo (Hari Roncevic i Klapa Kumpanji) Kuda Da Krenem (Ivana Radovnikovic) Bizi Ca (Luky) Pored Tebe (Maja Blagdan i Jacques Houdek) Karta Devera (Massimo) Sjena Tvoga Tila (Meri Cetinic i Black Coffee) Val Ljubavi (Sanja Parmac) Siki (Buza i the Obala) Pisma babi (Dario Vranjes) Nece bit Dalmacije (Edison) Super Gut (TBF) Picigin (Zan Jakopac) Ruzo Moja Bila (Goran Karan) Da Si Mi Nocas Blizu (Djina) Ne Bojin Se Neverina (Drazen Zanko i Klapa Dalmati) Ne Pitaj Me Vise (Drazen Zecic) Umorilo Me More (Ivo Amulic) Da Je Moja Mandolina Znala (Kemal Monteno) O Lipi Splite Moj (Matko Jelavic) Sveti Ante Dalmatinski (Mladen Grdovic i Klapa Susur) More Li (Vinko Coce i Klapa Trogir) Idi S Njom (Zorica Kondza) Vrime cini svoje (Djordji Peruzovic) Nije se mudro Vracat (Ibrica Jusic) Vrime (Miroslav Skoro) Tango Tange (Mucalo) Licem u Lice (Radojka Sverko) Djetesce Nam Se Rodilo Kirie Eleison Narodi Nam Se O Pastiri, Cudo Novo O Pastiri, Vjerni Cuvari Radujte Se Narodi Rodio Se Bog i Covjek Svim Na Zemlji Tiha Noc Tri Kralja Jahahu U To Vrijeme Godista Veselje Ti Navjescujem Danas Se Cuje Djetesce Nam Se Rodilo Narodi Nam Se O, Pastiri Oj Djetesce, Moje Drago Radujte Se Narode Sklopi Blage Ocice Svim Na Zemlji Tiha Noc Tri Kralja U To Vrijeme Godista Veselje Ti Navjescujem Bozicna Kakva Je To Svjetlost Kyrie Eleison Narodi Nam Se 1 Narodi Nam Se O Betleme Grade Slavni O Betleme Oj Pastiri Cudo Novo Oj, Djetesce Moje Drago (Zbor HRT) Radujte Se Narodi (Zbor HRT) Radujte Se Narodi 1 Radujte Se Narodi Rodil Se Je Isus (Klapa Trogir) Svim Na Zemlji Mir Veselje Svim Na Zemlji Tebe Boga Hvalimo (Zbor HRT) Tiha Noc Tri Kralja Jahahu U Se Vrime Godita U To Vrijeme Godista Veselje Ti Navjescujem 1 Veselje Ti Navjescujem Bozic, Tvoj I Moj Djetesce Nam Se Rodilo Kirie Eleison Narodi Nam Se O Betleheme Raduj Te Se Narodi Svim Na Zemlji U To Vrijeme Godista Veselje Ti Navjescujem Andrijica Simic (Jerko Bakula) Hvaljen Isus svi Hrvati moji (Jerko Bakula) Oj Ivane pobratime mio (Mile Bondza) Pogibija hrvatske legende Blage Zadre (Mile Bondza) Vukovar Brane Vitezovi (Mile Krajina) Hrvatske Jude (Vlado Kutle) Dodijalo raditi u tudjini (Vlado Mikulic) Kamen Place (Vlado Mikulic) Medjugorje Glas je iz Pustinje (Vlado Mikulic) Gusle, Viteski Dragovoljci u Haagu (Zeljko Simic) Ne Sudite Generala Norca (Zeljko Simic) Smrt Andrijice Simica (Zeljko Simic) Smrt Mijata Tomica (Zeljko Simic) Jaska (1) Jaska (2) Jaska (3) Jaska (4) Jaska (5) Jaska (6) Jaska (7) Jaska (8) Moj Kolega Ti Se Zenis Halo Luce Svatovska Natocite Crna Vina Mirjana Vijavica Taraban Nicija Nije Gorijela Do Zore Case vina Dusa Od Papira Gavran Gdje bi Htjela Kada odem Nesto za dusu Nosi Mi Se Bijela Boja Plemenita roda Stani da te Pitam Suza Gospina Zove zove Jole Jole Golubice bijela Idi vraze gdje te traze Jasenovac i Gradiska Stara Mirko Norac Oj Ivica i Stipane Prijatelju Valjaliova Bili cvitak Chicago Dom E moj druze beogradski Ljubav je zakon Njezno, njezno, njeznije Pjevajmo do zore Sjecam se prvog poljupca Ako Poludim Briga Me Kasno je Kokolo Megamix (00) Megamix (01) Megamix (02) Megamix (03) Megamix (04) Megamix (05) Megamix (06) Megamix (07) Megamix (08) Megamix (09) Megamix (10) Megamix (11) Megamix (12) Megamix (13) Megamix (14) Megamix (15) Megamix (16) Megamix (17) Megamix (18) Megamix (19) Megamix (20) Megamix (21) Minus i Plus Na Svijetu Sve Rapsodija Becar Bil ti mene Bog Samo Zna Boli Glava Bosa Mara Cujem Draga Bit Ce Svatovi Da Nije Mostara Dabogda se i ti udala Daj, ne cekaj Djevojka iz moga kraja Dovijeka sam ostati Ej Kavano Kuco Stara Ej Sudbino Sestro Ej, kavano Golubice Bijela Gori borovina Herceg Bosno Hodam krivom stranom Igraj Mare prasina se dize Ima jedna mala (Uzivo) Ivana Jedno jutro cim je zora svanula Kad ti kazu Koja gora Ivo Lipa Mare Mala Moja Oko Plavo Megamix (1) Megamix (2) Megamix (3) Megamix (4) Megamix (5) Megamix (6) Moja Hercegovina Ne Idi Necu leci prije zore Oj Ljubuski Okovi Ljubavi Pjevaj sestro pjevaj brate Pjevajte Samnom Platio sam do zore svirace Pozdravi je ti Puni vjetre Reci Mala Samo jedan cvijet Sto smo na tom svijetu Svatovska Tiho Tiho Tece Neretva Trusa Vijavica Zuta Ruza te Bulic 01 Dabogda Se I Ti Udala te Bulic 02 Za Djevojku Me Nesto Spaja te Bulic 03 Gori Borovina te Bulic 04 Ivana te Bulic 05 Necu Leci Prije Zore te Bulic 06 Pozdravi Je Ti te Bulic 07 Vijavica te Bulic 08 Prasina Se Dize te Bulic 09 Neka Njima te Bulic 10 Hodam Krivom Stranom te Bulic 11 Ne Idi te Bulic 12 Ne Zovite Mene Becarska Tuga Mata Milo Moje (Duza Verzija) Nemoj Me Zaboravit Oj, Oraje Otvor Zeno Kapiju (Live) Otvor Zeno Kapiju Sude Mi Tamo Gdje je Dom Ako me ostavis Cemu da Zivim Dalmacija u mom oku Drugi joj rasplice kosu I ja bih da mogu Ja odlazim Jedan dan zivota Kada Pjevam Suze Teku Ostala si uvijek ista Slusaj majko moju pjesmu Svi pjevaju, ja ne cujem Marjane Marjane Oj Hrvatska Mati Oj HrvatskaTi Si Lijepa Tebi Majko Misli Lete Crna mi je u divojke kosa Zapjevaj Zivim i ljubim narod svoj Golubica Boze zdravlja Zovi Moj kume kumasine ft Dukom Caicem Vila Budio sam se Dva drugara Boze cuvaj Hrvatsku Hrvatska mati Na Sirokom Bbrijegu (Ustasa) Boj se bije Caca moj,samo jedna zena zna,donosim ti ruze mati,dobra vecer prijatelji,sto sam ti skrivio zivote Evo Noci Evo Zore Evo Dana Evo Zore new remix-KW.jaska Evo zore,evo dana (#2) Hrvatska je satkana od zlata,Tamo gdje sam roden,Boze Cuvaj Hrvatsku,Ustani Franjo,Mirko Norac Hrvatski Dom,Puska Puca,Gusta Magla,Jasenovac Mata,Ne dirajte mi Ravnicu,Kome bi sumilo more moje sinje,Hergegovci Mene Moja Naucila Mati Moj Ivane,Prijatelji,Gojko Susak,Zovi samo zovi,Lijepa Li Si Ne placi Dalmacijo,Sreo sam te jedne jeseni,odlazim ljubavi stara,dalmatinci smo Pravi Becarac Spustila Se Gusta Magla Svice Zora,Konavle,Ante Gotovina,Koja Gora Ivo,Hercegovina u srcu, Evo Zore evo dana Bijeli Bozic (Crvena Jabuka) Nista Kontra Splita (Dino Dvornik) Za Hrvatsku Srecu (Duka Caic) Sin Mi Se Zeni (Jerko Drljo) Seoska Sam Lola (Kico Slabinac) Zbog Jedne Divne Crne Zene (Kico Slabinac) Samo Andeli Znaju (Kravate) Jel' Zbog Nje (Magazin) Tvoje Rame (Magazin) Doslo Vrijeme (Magazin) Puna Je Pula (Magnolia) Croatio, Cuvao Te Bog (Mario Usic) Goro Moja (Miroslav Rus) Anda (Mladen Kvesic) Arja (Oliver Dragojevic) 3 Zlatna Hita (Feat Drazen Zecic) (Onebeat) Lindo Remix (Onebeat) Vojnik Srece Club (Feat Dj Bounce) (Onebeat) Danas Majko Zenis Sina Svoga (Planet Bend) Nemoj Mala (Planet Bend) Volim Cure Seljanke (Planet Bend) Kud Plovi Ovaj Brod (Radojka Sverko) Zasto Tvoj Telefon Suti (Roberto Dee Feat. Kaya) Ti Si Mi Sudbina (Roberto Dee Ft Kaya) Hajde Da Ludujemo (Tajci) Za Dobra Stara Vremena (Ustasa) Neka Sviri Rozenica (Vesna Nezic Ruzic) Sve Dok Zivu Istriani (Vesna Nezic Ruzic) Rajske Kocije (Vuco) Bijeli Svatovi (Rodio) Donesite Vina, Vina Ej Bukaro Ej Kavano Dome Moj Ja Sam Ero Bona Ero [TurboEro] Jastuci Plavi Kap Veselja Krv Nije Voda Ljubav Stara Nema Raja Bez Rodnoga Kraja Ostavi Me Ljubav Stara Pjesma Majci Prva Ljubav Zaborava Nema Slomljena Ruza Tiho Tece Neretva [TurboEro] U Starom Kraju Vratit Cu Se Na Ognjiste Svoje Zbog Mirjane Zena Vatrena Zena ili Boginja Ano, Anice Cekaj Hocu Ja Sam Svoje Grijehe Platio Jedan Dan U Zivotu Da Mi Je Kad Prode Sve Kao Lani Ne Diraj u Stare Rane Nemoj Dunave Nesretnik Nisam Pijan Kunem Ti Se Oteto Prokleto Ove noci jedna zena Padanocodlazimtija, Pola vino, pola voda Reci Sto Da Ucinim Tamburica i Mandolina Ti Znas Tko Sam Ja Udala Se Uspomene Zaboravi Sve Ako Me Nekada Sretnes Branka Crna Zeno Dizi Kume Pjesmu Dok Zivim Voljecu Jedna Rijeka U Mom Kraju Jedno Pismo Jedna Suza Krivo Mi Je Leti Golubice Bijela Lutalica Ne Rusi Mi Srecu Nepoznata Zeno Ozenjen Sam Kao Momak Zivim Pao Mjesec u Granje Pjevaj Prijatelju Povedi Me Maticaru Pozdravi Je Sunce Milo Preko Brda i Visina Prode Mladost i Ljepota Proklet Da Je Zivot Cijeli Sestnaest Ti Ljeta Bijese Sreco Moja Izgubljena Suze Teku Same Tako Mi Nedostajes Tudjina U Zivotu Volio Sam Jednom Uzmi Sve Sto Ti Zivot Pruza Volim Hercegovinu Vratit Cu Se Majko Zarasle Su Staze Moje Zovem Zoru Como El Agna - Camaron Almoraima - Paco De Lucia Luna De La Victoria - Jose Merce Los Cuatro Muleros - Estrella Morente El Mandiato - Vicente Amigo Mirador De San Nicolas - Arcangel Cantares - Carmen Linares Toca Madera - Juan M. Canizares Ay Tristeza - La Macanita Sevillanas De La Vida - Alboa Monila Vidalita - Mayte Martin La Telita - Duquende El Sereno De Mi Calle - Indio Gitano Chicuelina - Rafael Riqueni Dime - Lole Y Manuel Cantar Del Alma - Enrique Morente clannad almost seems riya connoly venezuela marian bradfield tonight is just for us deirbhele ni bhrolchain mo ghile mear melanie oreilly this place caroline lavelle home of the whale fiona joyce trees orla camera colette baronreid the only answer constance demby i set myself free maighread ni dhomhanaill an cailin gaelach kate price beloved antoinette mckenna with sean nua oro song of the sea susan mckeown banks of claudy altan citi na gcumann anael one brief dream aine ui cheallaigh seoladh na ngabhna Secret Garden / Greenwaves Lorenna McKennit / Greensleeve Kim Robertson / The Labyrinth Cruachan / A Druids Passing Ni Fhearraih / Seacht Suailci The Chieftains / My Bonnie (La Karen Matherson / Mi Le M'Uili The Chieftains / Come By The H The Chieftains / A Mhairi Bhoi The Chieftains / Red Is The Ro Connie Dover / Ned Of The Hill Anne Bukley / Lift The Wings Hbread Ni Dhomhnail / Is Fada Clannad / Fady Hagalaz Runedance / Alva Miriam Stockley / Perfect Day Kari Rueslatten / Som Av Meg Capriccio For Chinese Flute The Flower Of Hsin-Jang A Tayal Folk Song The Funny Genius On The Horseback Go Dating With My Love The Maidens Of The Tea Mountain Chatting With An Old Friend By The Window The Song Of The Four Seasons The Crab And The Egret Gospodi Pomilui Mitro Mitro Minka E Rano Stanala Zashtomi Lyube Dve Miniaturi Gaidi Ne Svirat Tornalo Smolansko Devoiche Mari Rado Dve Pesni Ot Selo Zagrazden Grozdanka Hodi Po Dvori Petlite Peat Ne Sohni Sertse Rositse Rusa Devoiko Zashtim Ne Minesh Sevdinko Bel Veter Due Momiche Le Mori Lubava Pustina Dolna Mahalo Mitro Machino Doshtero Planino Stara Planino Annachie Gordon (Loreena McKennit) Venezuela (Rita Connoly) Tonight is Just For Us (Marian Bradfield) Is Fada Liom Uaim I (Maightread Ni Dhomhanaill) This Place (Melanie O`Reilly) Trees (Fiona Joyce) Ripples In The Rockpools (Rita Connoly) You`re A Heathen Of Love (Marian Bradfield) An Cailin Gaelach (Maightread Ni Dhomhanaill) The Dark Night Of The Soul (Loreena McKennit) Annie Moore (Melanie O`Reilly) This Moment (Fiona Joyce) Valparaiso (Rita Connoly) Citi na gCumann (Altan) Mo Ghile Mear (Deirbhile ni Bhrolchain) Seoladh na nGabhna (Aine ui Cheallaigh) Get Around with It Break On Luxy Days Just Come One Of Show This Funny Girls Something to Go High Times Lay with Me Blue Lounge Top My Sky Stronger Love For It Coll Elfs Friend Elfs Capercaillie / Ailein Duinn Talitha MacKenzie / Ajde Jano Kathleen Farley / Ready For The Storm Brian O'Reilly & Donovan / Clouds Dagda / Mise Liom Fein Kathleen Farley / Heavenly Love Annie Ebrel, Gilles Le Bigot & Davy Spillane / Ar Galon Digorr Capercaille / An Gille Ban Capercaillie / Eastern Reel Tannas / Sabhal Ia'n Ic Uisdean Dagda / Home Again In Eireann Aoife Ne Fhearraigh / Nel Se 'Na Le Alasdair Fraser / Stratherrick Aoife Ne Fhearraigh / Seacht Suilce na Maighdine Muire Theme Form Harrys Game May It Be (Song The Film Lord Of The Rings) Walkin In The Air My Heart Will Go On (Song The Film Titanic) Fields Of Gold The Hands That Build America Davids Song When You Say Nothing At All What Can I Do Skin On Skin The One Eternity Moonlight Shadow Scarborough Fair Evenstar Flying Without Wings Anyone Of Us Take Me Tonight Theme Form Baveheart Only Time Hedwigs Theme Harrys Wondrous World Cry Of The Celts Come Away With Me Dont Know Why The Sound Of Silence Have I Told You Lately Just More We Have A Dream What If Orinoco Flow Ode To My Familiy Mull Of Kintyre Breathe Golden Key Theme Form Excalibur A New Day Rose Of Bethlehem Silent Night A Dream In The Night Celebration Song For A Winter's Night Wish You Were Here Heaven Mary,s Boychild A Spaceman Came Travelling Angels In The Snow Avemano Orchestral Bright Star No Sandman,no Santa Christmas Pipes David's Song

Немає коментарів: